Ἀναζήτηση τῆς Ἀλήθειας

  • Τό ἐπίπεδο τῆς νοητικῆς μας ὑγείας καθορίζεται ἀπό τόν τρόπο πού χρησιμοποιοῦμε τόν νοῦ
  • Ὁ νοῦς καλλιεργεῖ τήν ἀκεραιότητά του στόν βαθμό πού ἀναζητεῖ συνεχῶς τήν ἀλήθεια, διότι ἡ ἀλήθεια τίθεται πάντοτε ὡς ἐρώτημα
  • Ὅλοι εἴμαστε ἴσοι στήν δυνατότητα ἀναζήτησης καί προσέγγισης τῆς ἀλήθειας
  • Ὅταν παὐουμε νά ἀναζητοῦμε τήν ἀλήθεια μεταπίπτουμε στόν δογματισμό. Τότε, παύουμε νά εἴμαστε ἴσοι

Πολιτική Παιδεία

  • Τό ζητούμενο τῆς πολιτικῆς παιδείας ἀνεδύθη ἀπό τήν στιγμή πού οἱ ἄνθρωποι σχημάτισαν πολιτειακά ὀργανωμένες κοινωνίες
  • Ἡ πολιτική παιδεία ἀφορᾶ τήν διαδικασία συνειδητοποίησης ἀπό τόν κάθε πολίτη τοῦ μοναδικοῦ καί κυρίαρχου ρόλου πού κατέχει στήν κοινότητα ὅσον ἀφορᾷ τήν λήψη ἀποφάσεων γιά τά κοινά
  • Τά πολιτικά συστήματα ἐξουσίας ἀνέκαθεν προσπαθοῦσαν νά μειώσουν τόν βαθμό τῆς αὐτοπρόσωπης συμμετοχῆς τῶν πολιτῶν στήν λήψη ἀποφάσεων

Ὁ κάθε πολίτης φροντίζοντας νά γνωρίζει τό ἀτομικό καί κοινωνικό συμφέρον στά πλαίσια τῆς κοινότητας:

  1. εἶναι ἀποκλειστικά ὑπεύθυνος για τά πολιτικά του λάθη
  2. γνωρίζει ὅτι ἀπό τόν βαθμό τῆς συμμετοχῆς του στήν λήψη τῶν ἀποφάσεων ἐξαρτᾶται ὁ βαθμός τοῦ αὐταρχικοῦ τρόπου πού θα κυβερνηθεῖ ἀπό τό πολιτικό σύστημα