Ἀναζήτηση τῆς Ἀλήθειας
- Τό ἐπίπεδο τῆς νοητικῆς μας ὑγείας καθορίζεται ἀπό τόν τρόπο πού χρησιμοποιοῦμε τόν νοῦ
- Ὁ νοῦς καλλιεργεῖ τήν ἀκεραιότητά του στόν βαθμό πού ἀναζητεῖ συνεχῶς τήν ἀλήθεια, διότι ἡ ἀλήθεια τίθεται πάντοτε ὡς ἐρώτημα
- Ὅλοι εἴμαστε ἴσοι στήν δυνατότητα ἀναζήτησης καί προσέγγισης τῆς ἀλήθειας
- Ὅταν παὐουμε νά ἀναζητοῦμε τήν ἀλήθεια μεταπίπτουμε στόν δογματισμό. Τότε, παύουμε νά εἴμαστε ἴσοι
Πολιτική Παιδεία
- Τό ζητούμενο τῆς πολιτικῆς παιδείας ἀνεδύθη ἀπό τήν στιγμή πού οἱ ἄνθρωποι σχημάτισαν πολιτειακά ὀργανωμένες κοινωνίες
- Ἡ πολιτική παιδεία ἀφορᾶ τήν διαδικασία συνειδητοποίησης ἀπό τόν κάθε πολίτη τοῦ μοναδικοῦ καί κυρίαρχου ρόλου πού κατέχει στήν κοινότητα ὅσον ἀφορᾷ τήν λήψη ἀποφάσεων γιά τά κοινά
- Τά πολιτικά συστήματα ἐξουσίας ἀνέκαθεν προσπαθοῦσαν νά μειώσουν τόν βαθμό τῆς αὐτοπρόσωπης συμμετοχῆς τῶν πολιτῶν στήν λήψη ἀποφάσεων
Ὁ κάθε πολίτης φροντίζοντας νά γνωρίζει τό ἀτομικό καί κοινωνικό συμφέρον στά πλαίσια τῆς κοινότητας:
- εἶναι ἀποκλειστικά ὑπεύθυνος για τά πολιτικά του λάθη
- γνωρίζει ὅτι ἀπό τόν βαθμό τῆς συμμετοχῆς του στήν λήψη τῶν ἀποφάσεων ἐξαρτᾶται ὁ βαθμός τοῦ αὐταρχικοῦ τρόπου πού θα κυβερνηθεῖ ἀπό τό πολιτικό σύστημα